Avatar billede s-s-l Nybegynder
25. august 2005 - 21:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

er 6600gt god?

hej alle

skal have nyt graffikkort.
har hørt meget godt om de kort med 6600gt gpu.
men da der skal vandkøling på. Ville jeg lige høre hvilket mærke at jeg skulle vælge med hensyn op at overclocke det. har hørt leadtek A6600GT TDH udgave skulle vare ret god passer det, eller er der et andet mærke der er bedre?
eller skal jeg vælge et kort med en anden gpu end 6600gt?

-ssl
Avatar billede deadlydoom Nybegynder
25. august 2005 - 22:28 #1
http://www.prcdata.dk/ny/ProdFrame.asp?Produktid=50118569 er nok det bedste 6600GT du finder og til prisen kan det ikk betale sig og købe et kort til større pris, men det er op til en selv hvad man synes....
Avatar billede deadlydoom Nybegynder
25. august 2005 - 22:30 #2
Sorry så lige at du havde AGP... men det andet er stadig hurtiger :P
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2005 - 16:43 #3
Ja, 6600GT er rigtigt godt til prisen. Men de overclocker dog ikke så vildt, 10-15% er meget normalt. Jeg kender ikke lige det Leadtek kort du nævner, men hvis du alligevel skal montere vandkøling, kan du vel bare tage det billigste 6600GT ?. GPUen er den samme og forskellen i RAM er ikke stor.
Avatar billede s-s-l Nybegynder
07. september 2005 - 10:29 #4
tak for svarene den ender med at blive et 6600gt