Avatar billede morlin Nybegynder
25. august 2005 - 08:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilke sider på nettet ?

Hejsa

Er det ikke noget med at man et sted på sin computer, kan se hvilke sider der er besøgt på internettet, bla andet i dag ?? Hvor kan jeg finde de oplysninger ??
Avatar billede sdn Nybegynder
25. august 2005 - 09:05 #1
Jeg går udfra at du benytter Windows XP og IE (Internet Explorer).

Åben IE og tryk på knappen "Oversigt" - så kan du se hvilke websites der er besøgt de sidste dage/uger afhængig af hvordan opsætningen er på din computer.
Avatar billede morlin Nybegynder
25. august 2005 - 09:17 #2
Nå ja .... det var jo vildt svært :-(