Avatar billede mothail Nybegynder
23. august 2005 - 18:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DHCP på cisco router virker ikke.

Hej
Jeg har en Cisco 831 router.
Jeg har på wan siden(e1) sat den op til dhcp, som jeg skal ifølge tdc.
Den modtager også fint en ip, når jeg prøver her med en anden dhcp server.
Men når jeg forsøger at koble den på tdc's net, så får den ikke nogen ip..
Hvad skal jeg sætte op for at den får det?
Avatar billede akh Nybegynder
23. august 2005 - 20:04 #1
Du skal lade den stå tændt i ca 1 time før den får DHCP fra TDC. Efter en time virker det, men dhcp fonyes åbenbart kun 1 gang i timen.
Avatar billede mothail Nybegynder
23. august 2005 - 23:37 #2
Nu du siger det... Det havde jeg sådan set tænkt på, men kom fra det igen ;)
Vil jeg prøve i aften :)