Avatar billede dallerweb.dk Nybegynder
22. august 2005 - 19:53 Der er 3 kommentarer

Brænd DivX-film som en DVD

Hejsa,

Hvordan får jeg brændt en (måske flere) DivX-film ud på en DVD, som er læsbar i DVD-afspillere?

Programmet må gerne være til Windows, men helst til Debian (GNU/Linux) - Hvis muligt
Avatar billede hldc Nybegynder
22. august 2005 - 19:57 #1
Avatar billede dallerweb.dk Nybegynder
22. august 2005 - 20:07 #2
...og selvfølgelig skal det være gratis! - Super DVD Creator er en Trial!
Avatar billede dallerweb.dk Nybegynder
22. august 2005 - 20:29 #3
Det er situationer som denne, der skræmmer folk (i hvertfald mig) væk fra Windows XP - Alle producenter er grådige - Og alt koster penge!

Tror nu bare jeg laver mit eget lille script med de værktøjer som jeg kan hente gratis til GNU/Linux!