Avatar billede napisok Nybegynder
22. august 2005 - 19:12 Der er 4 kommentarer

rpc - serveren er ikke tilrådighed

hjælp mig, min pc kan ikke få forbindelse til mit netværk, den fortæller mig at rpc serveren ikke er til rådighed, men den er startet når jeg skriver : net start rpcss.

Når jeg prøver at gå ind på netkort og trykker reparerer skriver den at det ikke kan lade sig gøre.

Hjælp.

Har prøvet at gå ind på systemgendannelse, og her får jeg netadgang, men lige så snart at man genstarter pc, virker det ikke igen
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
22. august 2005 - 19:47 #1
Har du noget firewall oppe der kunne blokkere?
Avatar billede napisok Nybegynder
22. august 2005 - 23:32 #2
den har jeg slettet, det var zonealarm, der var lidt problemer, hvis den ikke er slettet helt hvordan kan man se det
Avatar billede gratis Nybegynder
23. august 2005 - 14:15 #3
prøv at se om dette skulle hjælpe http://www.utexas.edu/its/bevoware/faq/symprobs.html , hjælper det ikke bør du ku få hjælp her http://forum.zonelabs.org/zonelabs/search?q=uninstall+zonealarm
Avatar billede napisok Nybegynder
24. august 2005 - 13:49 #4
Jeg prøver dette og vender tilbage, takker