Avatar billede jungdal Nybegynder
22. august 2005 - 13:51 Der er 2 kommentarer

Opdateringer til win2000 installeres ikke

Via automatisk windowsupdate har jeg modtaget 2 sikkerhedsopdateringer til win2000 (KB890859 og KB893086)

Når jeg forsøger at installere dem får jeg en fejlmelding om at de to opdateringer ikke er installeret.

Lidt efter viser autoupdate igen at de samme to er klar til installering.

MAnuel windowsupdate siger også at disse to opdateringer skal installeres.

Der må være en log et sted, der blokerer ... eller hvad ?
Avatar billede Spotgun Seniormester
22. august 2005 - 14:06 #1
Har du prøvet at vælge at installere en enkelt opdatering af gangen? Har før oplevet at det hjalp - det er nogen gange som om at de opdateringer blokerer lidt for hinanden.
Avatar billede gratis Nybegynder
22. august 2005 - 15:29 #2
det ka være en del forskellige ting, kig her http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=822798