Avatar billede uhrbrand Nybegynder
19. august 2005 - 13:20 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

køb af tyske .de-domains til egen server

Hej Eksperter.

Er der nogen her der har erfaring med at købe tyske domains og få dem til at pege på ens egen server uden at det koster det store?

Hvordan får man det eksempelvist sat op med gratisdns.dk? Kan ikke lige gennemskue hvor og hvordan man køber .de domains og vælger dns for dem.

Læste lidt her, men det ser dyrt ud: http://www.denic.de/en/preisliste.html

Jeg kan se at http://www.b-one.net/ sælger tyske domains til 45 om året. Det er jo ok pris. Men jeg vil have det ind på gratisdns.dk til ok pris. Hvordan gør man det?

På forhånd mange tak!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. august 2005 - 13:26 #1
Der er mange steder - find en "rigtig" domænesælger, der ikke vil prakke dig et webhotel på også. Ex. www.registerfly.com  $8.99 / year for .de
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. august 2005 - 13:28 #2
Du bør læse denne artikel

http://www.eksperten.dk/artikler/696

Der er en søgemaskinemæssig pointe i at have sit .de domærn på en tysk server og dermed på en tysk IP
Avatar billede Aliriza Nybegynder
09. september 2005 - 22:32 #3
jeg har selv et udenlandsk domæne hos concor.dk, som jeg bruger via gratisdns
Avatar billede uhrbrand Nybegynder
14. september 2005 - 22:26 #4
Hej igen. I mellemtiden har jeg fået registreret mit tyske domain hos www.joker.com (registerfly havde problemer med betalingen).
Concor.dk vil jeg prøve næste gang.
Tak for hjælpen.