Avatar billede martinib Nybegynder
18. august 2005 - 18:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tv-box til gratis tv-kanaler over nettet

Jeg har hørt at man kan se gratis tv over internettet via en tv-box.

Er det sandt? og hvor køber man sådan en box? og er det på den måde muligt at se de danske kanaler der ikke er inkluderet i tdc's grundpakke?
Avatar billede screem_brille Novice
18. august 2005 - 18:25 #1
nej det er ikke korrekt, (dem der læser licens reglerne som der ikke skal betales når man bruger et tv kort i computeren er idioter), da der i licens regnlerne står at har man en tv tuner skal der betales tv licens. (er præcis det samme som at politikerne ville (og fik) fjernet diverse alkohol produkter, da de appelerede til unge, men da unge i forvejen ikke må købe alkohol, var problemet jo ikke så stort)
Avatar billede rune_c Nybegynder
18. august 2005 - 19:22 #2
Licensmæssigt er det gratis at se tv over internettet.
DR har lige været ude med at de gerne så det lavet om så alle med en computer eller mobil skulle betale licens da det er muligt at modtage tv eller radio over disse.

TDC tilbyder noget tv over internettet, læs mere her http://privat.tdc.dk/internet/tv/

Hvor vidt om du kan få en box ved jeg ikke, men du kan jo smide et S-VHS fra pc'en til tv'et...
Avatar billede screem_brille Novice
18. august 2005 - 19:37 #3
Ja over internettet, men sådan virker et tvkort heller ikke (det er at sammenligne med en video)
Avatar billede screem_brille Novice
21. september 2005 - 02:52 #4
kunne man forvente noget feedback ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. september 2005 - 11:08 #5
Avatar billede screem_brille Novice
21. september 2005 - 11:23 #6
endnu en til blacklisten (som vokser MEGET hurtigt) ;)

Majsmarken der kommer muligvis en løsning til jer andre senere i dag (hvis man benytter firefix)
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 14:01 #7
brug for mere hjælp ?
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 01:38 #8
brug for mere hjælp ?