Avatar billede kdissing Nybegynder
18. august 2005 - 13:29 Der er 2 kommentarer

Template i powerpoint

Jeg har oprettet en skabelon i powerpoint til brug i virksomheden. Jeg vil gerne definere den rigtige typografi i overskrift og brødtekst. Jeg har prøvet at gøre det på mastersiden men når man indsætter en ny slide så kommer den med en anden typografi. Den eneste måde man kan få typografien med er ved at kopiere en slide med rigtig typografi.
Kan man ikke definereden typografi en ny slide skal komme op med?
Avatar billede jen Nybegynder
19. august 2005 - 09:08 #1
Gå ind i Vis -> Master -> Diasmaster. Her kan du redigerer alt det du har lyst til mht. typografier og lign. Når du er færdig klikker du på Luk diasmaster. Ændringerne gemmes automatisk, når du lukker PP.

/Jacob
Avatar billede kdissing Nybegynder
19. august 2005 - 12:12 #2
Det sker ikke når det gælder tekst. Jeg har lagt logo m.m. ind på masteren og de kommer automatisk. Lægger du tekstbokse ind på siden uden tekst i med defineret typografi? Eller vil du jo ikke kunne definere flere typer typografi for overskrift, brødtekst m.m. Hvis du ikke kopierer foregående slide men derimod siger indsæt ny slide så følger denne typografi ikke med.