Avatar billede deazdk Nybegynder
17. august 2005 - 20:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sletning af mappe

Hej
Jeg har lidt af et underligt problem.
Jeg har en mappe der hedder /home/test01 som jeg ikke kan få slettet, det er en gammel brugers mappe, brugeren er slettet!
når jeg skriver "rmdir /home/test01 så skriver den at mappen ikke er tom, selvom mappen er !!!

Jeg har ledt efter forskellige kommandoer, men har ikke fundet noget :|

Håber der er nogen der kan hjælpe!
Avatar billede h0lte Nybegynder
17. august 2005 - 20:56 #1
hvis det er en mappe som har været i et program skal du i kontroldpanel og "tilføj & rediger programmer
Avatar billede deazdk Nybegynder
17. august 2005 - 21:00 #2
Er det ikke. Faktisk har der bare været en test.txt men den er slettet.
Avatar billede deazdk Nybegynder
17. august 2005 - 21:19 #3
Jeg gik ind i konqueror som root og slette mapperne derfra, istedet fra konsollen.
Lukker