Avatar billede jesperhen1 Nybegynder
17. august 2005 - 16:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

nyt bundkort til 775

hej

jeg står og skal have nyt bundkort det skal være til socket 775.
det skal have Pci-e, helst ddr2. det skal være super stabilt og    det skal bruges til primært spil.
gerne Asus

jeg er studerende!!
Avatar billede h0lte Nybegynder
17. august 2005 - 17:03 #2
Hvis du er fra kbh? så tag i folehaven eller på falkonær allé der kan du få alt og billigt
Avatar billede jesperhen1 Nybegynder
17. august 2005 - 17:13 #3
ja tak men der er 41 produkter! jeg ved ikke så meget om det!!
Avatar billede logsuppe Nybegynder
17. august 2005 - 17:42 #4
de har alle hvad du beder om og er alle udemærkede! så er resten jo op til dig og din pengepung
Avatar billede winchester Nybegynder
18. august 2005 - 16:09 #5
Jeg synes du skal købe dette:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=134545

Et P5AD2-E Deluxe.

Det er med Intel 925XE chipset som er det mest high-end chipset i den nu lidt ældre 915/925 chipset serie fra Intel.
Der er kommet endnu en serie med 945 og 955 som understøtter de nye dual-core cpu'er, og man kan sige du vil være sikret bedst i fremtiden med sådan et.
Men igen, du er studerende, og du får meget ydelse for pengene med et 925XE kort.