Avatar billede angelize Nybegynder
17. august 2005 - 15:08 Der er 2 kommentarer

Nvidia installations problem

Jeg har lige fået min computer tilbage fra reperation, da jeg havde problemer med grafikkortet (åbenbart brændt), så nu er der lagt et nyt grafikkort i....
Men problemet er, når jeg installerer Nvidia driverne (der fulgte med i en cd), så fuldfører den installationen, men uden effekt. Altså som om den ikke er installeret. Og hvis jeg downloader driverne fra internettet siger den at den ikke kan finde drivere der er kompatible med hardwaren....

Mærkeligt... Hvad kan det skyldes?
Avatar billede gratis Nybegynder
17. august 2005 - 23:15 #1
du ka med "Everest Home" se hvad dit grafik kort er helt nøjagtigt, hvis det ka være en hjælp http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en
Avatar billede qstergaard Nybegynder
20. august 2005 - 14:34 #2
Har haft samme problem kan bare ikke huske hvordan jeg gjore..

Men har lige en lilleløsning :D

Brug Driver Cleaner Pro 3.3
Vælg Alt med Nvidia og Clean også sp2.cab

Ellers Fjen grafik kortet fra Enhåndshåndtering og så reboote og install Nogle drivers.. Men ellers prøv nogle forskællige..