Avatar billede sl33py Nybegynder
16. august 2005 - 16:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

idiotsikring af gæstebog

Jeg har lige lavet en hurtig gæstebog som jeg mangler lidt hjælp til. Hvis man laver et indlæg hvor man skriver en masse bokstaver uden at lave mellemrum bliver mine tabeller større. Hvordan undgår jeg det ?

http://sl33py.dk/gb.php
Avatar billede dustie Mester
16. august 2005 - 16:18 #1
Avatar billede olebole Juniormester
16. august 2005 - 16:21 #2
<ole>

Du sletter da bare den slags indlæg. 99% af den slags indlæg er skrevet udelukkende for at lave ged i siden  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede sl33py Nybegynder
16. august 2005 - 16:26 #3
Kigger lige på det link der.
Vil hellere have lavet den ordenligt. Det er sjusk at man kan ændre ved siden ;)
Avatar billede sl33py Nybegynder
16. august 2005 - 16:32 #4
Det virkede kanon. Smid en kommentar dustie :-)
Siden ser nu således ud. http://sl33py.dk/tagwall/tagwall.php Den anden var bare mere simpel at vise.
Avatar billede dustie Mester
17. august 2005 - 13:35 #5
:-)