Avatar billede tschmidt Nybegynder
16. august 2005 - 15:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Underlig job-liste dialog

på en xp home edition. Trykker man ctrl-alt-del og vælger jobliste fremkommer en tom ramme med knapperne "afslut job", "skift til" og "nyt job". Der er ingen overskrift i toppen, ingen menulinie, ingen faneblade, ingen statuslinie og ingen jobs. Man kan ikke komme fra den uden at loggge af og på igen. Idéer????
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
16. august 2005 - 15:21 #1
Ja, det er lidt gejl, som en gut hos MS har lavet da han kedede sig vil jeg tro.
Dobbelt-klik på rammen, så kommer resten frem igen. I øvrigt kan du komme tilbage til den simple jobliste ved at dobbeltklikke på rammen igen...
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
16. august 2005 - 15:22 #2
Og jo, den kan lukkes med Alt+F4, også selvom du kun kan se den tomme ramme.
Avatar billede tschmidt Nybegynder
16. august 2005 - 15:30 #3
Tak for svaret som selvfølgelig rammer plet. Har de mennesker ikke noget fornuftigt at give sig til?

Tak!
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
16. august 2005 - 15:53 #4
Nej, der er efterhånden en del der har undret sig over denne mærkelige funktion.

Du kan acceptere mit svar ved at klikke ud for det.
Avatar billede tschmidt Nybegynder
16. august 2005 - 16:01 #5
ups - troede jeg havde gjort det!