Avatar billede kyndboel Nybegynder
16. august 2005 - 09:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

installering af servicepack 4

Hej eksperter.
Jeg har lige installeret win2000 server på ny og inden jeg lægger sp4 ovenpå vil jeg spørge om: skal jeg starte og konfigurerer de services (ad, e-post,www, ftp, fildeling, osv.) som serveren skal udbyde inden servicepakken eller efter?
Mvh Torben
Avatar billede screem_brille Novice
16. august 2005 - 12:27 #1
jeg ville få service packen installeret som det første (og derefter diverse hotfixes)
Avatar billede karser Nybegynder
16. august 2005 - 12:36 #2
Enig med screem brille!

Først SP4... Derefter en tur på Windowsupdate... Og så kan serveren configureres, til what ever! ;o)
Avatar billede maagen Nybegynder
16. august 2005 - 12:50 #3
Hvis du ikke har installeret disse services ville jeg installere dem inden jeg opdaterer - ellers skal du når du installerer dem og den spørger efter CDROM'en eller stien til installationfillerne skal dette installation punkt være opdateret med SP4.

Hvis de er installeret men bare ikke konfigureret så se at få lagt servicepakken på og så konfigurer efterfølgende som Screem_bille siger.