Avatar billede digitalpsyence Nybegynder
15. august 2005 - 00:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grafik til nyt nummer

Hejsa!

Er der nogen der kan hjælpe mig med et - ja et billede hedder det vel. det er til mit nyeste nummer som jeg har liggende på den her hjemmeside:

http://www.psylosophy.com/artists/bands/6/music.php

I selve billedet skal der bare stå Toxic tones som nummeret hedder. Det må gerne se elektronisk/psychedelic ud som på cd-covers de har her http://www.psyshop.com/

=)
Avatar billede bill20 Nybegynder
15. august 2005 - 06:59 #1
Avatar billede digitalpsyence Nybegynder
15. august 2005 - 13:42 #2
Wow det ser sku godt ud bill20, lækkert lækkert =)

Gir lige andre en chance for at komme med bud, ellers er point'sne dine :D
Avatar billede mr2wear Nybegynder
15. august 2005 - 14:40 #3
Avatar billede digitalpsyence Nybegynder
15. august 2005 - 15:09 #4
Wow!!

Kan rigtigt godt li din mr2wear, ser perfekt ud til navnet - men mangler der ikke noget? tænker lidt i detaljer måske, men noget lidt psy-elekronisk inspireret
Avatar billede bill20 Nybegynder
16. august 2005 - 10:11 #5