Avatar billede s_f Nybegynder
14. august 2005 - 12:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Iptelefoni router

Jeg har bestilt oprettelse hos ESS. http://www.ess.dk/sw4950.asp

Min Forbindele bliver oprette den 15/8 (imorgen).

Jeg har endnu ikke modtaget min "iptelefonirouter" - men spørgsmålet er, hvis teknikkeren ikke kommer mandag, hvilket jeg ikke tror - kan jeg så gå på nette med mit gamle speedstream DSL modem fra Tele2/TDC? Jeg ved godt min IP telefon ikke kommer til at virke, men vil jeg kunne gå på nettet med dette modem?

Mvh. Steffen
Avatar billede s_f Nybegynder
14. august 2005 - 12:09 #1
nettet*
Avatar billede kenp Novice
14. august 2005 - 17:09 #2
ja det skulle du da gerne kunne.. hvis du stadigvæk har adsl ;) for dit modem skal du jo ikke pille fra.. ip-telefoni er jo bare en ekstra ting.
Avatar billede s_f Nybegynder
15. august 2005 - 18:41 #3
Nu er det jo sådan at når den teknikker fra ESS kommer, er det sammen system som Cybercity, altså intet modem, men en router der også bruges som modem (DSL forbindelse går direkte i modemet) Men du tror godt jeg jeg kan gå på nettet med et alm. DSL modem og ikke en "DSL Router" ?

Jeg har ikke kunnet prøve det idag, da en TDC teknikker har lavet en fejl, så der vil gå yderligere 10 dage inden der er hul igennem igen. :(
Avatar billede kenp Novice
15. august 2005 - 21:55 #4
Nej så tror jeg det ikke... m.m. at du er haj til at omprogramer et modem til pppoa...
Avatar billede s_f Nybegynder
18. august 2005 - 18:37 #5
ok, tak for hjælpen - jeg venter stadig på min forbindelse ;)