Avatar billede elland Nybegynder
12. august 2005 - 17:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

oprettelse af brugere

vi har lavet et test AD miljø men kan ikke oprette brugere fordi password ikke er langt nok selvom vi bruger 20 karakterer

hjælp hurtigt
Avatar billede a1a1 Novice
12. august 2005 - 17:55 #1
det er nok fordi at den kræver: store /små bogstaver plus tegn eller tal

;o)
Avatar billede screem_brille Novice
12. august 2005 - 17:58 #2
nemlig den kræver standard complexe passwords, og brugernavnet må ikke indgå på nogen måde i passwordet.
Avatar billede a1a1 Novice
19. august 2005 - 12:28 #3
svar hurtigt? ;o)
Avatar billede elland Nybegynder
29. august 2005 - 11:58 #4
OK
Avatar billede jershauge Nybegynder
09. september 2005 - 12:16 #5
Du kan ændre password policy'en i administration --> Domain security policy --> Account policy --> Password Policy
Her kan du fravælge password complexity og meget andet.

Håber det hjælper.
Avatar billede screem_brille Novice
09. september 2005 - 12:22 #6
nu er spørgsmålet jo lukket og spørger har fået det løst, så det var vist spildt krudt ;)