Avatar billede frantzen Nybegynder
10. august 2005 - 22:14 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

1g sd kort kan min pda ikke udnytte

Jeg har købt et kingston 1g Sd-memory kort, hvor vi skal bruge kortet til at have musik på når vi skal på ferie, problemet er at vi har lagt ca. 450mb musik ind, og når vi prøver at lægge mere ind skriver pc "mappen/filen kan ikke oprettes på enheden. Jeg har prøvet at lægget noget over på PDAens internet hukommelse og så flyttet filen til SD-kortet, men der skriver den at der ikke er nok hukommelse. Er det min pda 2003 version der skal opdateres eller understøtter den bare ikke stører end 512mb
Avatar billede boxer Nybegynder
10. august 2005 - 22:15 #1
Hvilket mærke er det? Altså PDA'en :o)
Avatar billede frantzen Nybegynder
10. august 2005 - 22:23 #2
Det er en Q-tek 2020i
Avatar billede annikadk Nybegynder
10. august 2005 - 22:27 #3
Har du (prøvet at) formattere kortet?
Avatar billede frantzen Nybegynder
10. august 2005 - 22:28 #4
nope tror du det hjælper, det er alligevel 450mb der skal slettes og flyttes over igen
Avatar billede annikadk Nybegynder
10. august 2005 - 22:32 #5
Er set før så ja - kan ikke huske om det er fat12 eller 16
Avatar billede frantzen Nybegynder
10. august 2005 - 22:34 #6
"fat" skriver den bare
Avatar billede boxer Nybegynder
10. august 2005 - 22:39 #7
Nu har jeg surfet en del sider og der er INGEN der nævner hvor stort et kort der understøttes.

Det er da et forsøg værd at formatere kortet. Jeg tror ikke der er nogen begrænsninger for hvor stort kortet må være.
Avatar billede frantzen Nybegynder
10. august 2005 - 22:41 #8
Kan du ikke give et svar og vis det så virker så giver jeg points, men det bliver nok først i morgen
Avatar billede annikadk Nybegynder
10. august 2005 - 22:43 #9
Takker nej til pointene - du kan selv lægge et svar hvis der ikke er andre der kommer med løsningen...

Prøv evt. at gå ind på pocketfreak.dk - og søg i forum eller i det gamle forum efter formattering. (søgning i det gamle forum er på forsiden).

Daffer selv i drømmeland for idag.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. august 2005 - 22:44 #10
Et problem med FAT-filsystemet er at de i roden af filsystemet er afsat et maks antal pladser til filnavne. Det er sikkert det antal du er ramt ind i, og ikke størrelsen på kortet. En meget simpel og holdbar løsning er at oprette eet katalog, og smide alle filerne der i. Så er der ingen grænse for antallet af filer.
Avatar billede frantzen Nybegynder
10. august 2005 - 22:59 #11
ok
Avatar billede frantzen Nybegynder
10. august 2005 - 23:00 #12
tak for hjælpen det ser ud til at virker
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. august 2005 - 07:30 #13
Ohh - godt tænkt :)
Den har aldrig slået mig før (er også et "mappedyr")