Avatar billede therevelation Nybegynder
10. august 2005 - 20:41 Der er 12 kommentarer

premier league manager- er i klar ?

Nu har swush valgt ikke at starte et manager spil op i år, men fantasy manager starter jo heldigvis op ;)

Nu ved jeg ikke hvor mange fodboldfans vi har herinde, men jeg har oprettet en liga derinde og håber i er friske på en dyst *s*

http://fantasy.premierleague.com

Når i har oprettet jer - så "joiner" i bare Eksperten.dk

Vel mødt Michal / therev
Avatar billede therevelation Nybegynder
10. august 2005 - 20:58 #1
rettelse til ovenstående - kan i se i skal indtaste en genereret kode for at komme ind i ligaen den er : "142083-49455"
Avatar billede willsonn Nybegynder
11. august 2005 - 14:41 #2
Jeg skal nok være der...før eller siden ;o)
Avatar billede therevelation Nybegynder
11. august 2005 - 17:52 #3
nice ;o) der står jo 1-1 i tdf *s* meeen i pl vinder jeg :D - det bliver ihvertfald spændene at konkurrer mod dig igen will , kunne dog være sjovt at se lidt flere fodboldinteresserede eksperter.
Avatar billede therevelation Nybegynder
11. august 2005 - 17:54 #4
ps: synes godt nok det var svært at lave et hold man kunne være tilfreds med *s*
Avatar billede willsonn Nybegynder
11. august 2005 - 19:42 #5
Ja, helt sikkert...man kunne godt have brugt lidt flere gysser. Man er desværre næsten tvunget til at satse på 2.rangs spillere på en del pladser, hvis man også vil have nogle af stjernerne.
Nå, men det bliver spændende hvem der vinder...og dog...det gør jeg jo! ;o)
Avatar billede therevelation Nybegynder
11. august 2005 - 19:58 #6
bliver spændene at se hvem du har valgt *G* kan dog afsløre jeg ikke gad at ofre penge på henry :)
Avatar billede therevelation Nybegynder
11. august 2005 - 19:59 #7
har faktisk tilsammen 0 spillere fra arsenal og liverpool hehe :)
Avatar billede therevelation Nybegynder
11. august 2005 - 20:01 #8
buuh du er jo chelsea fan ;o)
Avatar billede willsonn Nybegynder
13. august 2005 - 12:26 #9
Jeg kan også afsløre, at jeg ikke ville ofre penge på Henry...til gengæld har jeg en del fra Liverpool, en enkelt fra Arsenal og så også et par stykker fra kongeklubben (Chelsea). Tror også der blev plads til en enkelt eller to fra Glazer Utd. :o)

Må den bedste manager vinde!!
Avatar billede willsonn Nybegynder
13. august 2005 - 13:51 #10
Men FUCK hvor er deres server langsom...det ta´r jo en krig at komme ind og se sit hold - og en dekade hvis man vil lave transfers eller lure andres hold!
Avatar billede therevelation Nybegynder
13. august 2005 - 21:00 #11
hehe ja har været inde og kigge lidt på dit hold nu ;) jeg ligger bedst indtil videre ;o) nu må cole bare ikke score en million mål *G*

ligger ca nr 40.000 ud af 400.000 indtil videre og har stadig 3 fra chelsea...burde være et par sikre point mere der ;)
Avatar billede therevelation Nybegynder
14. august 2005 - 22:40 #12
nummer 14,636 ud af 423,638 var da ikke den værste start ;o)  men du fik mig godt indhentet igen...hvorfor skulle drogba også lige lave den assist ;o)