Avatar billede denniss Nybegynder
11. april 2001 - 17:02 Der er 2 kommentarer

Inaktiv? så luk program.

Hej,

Er der nogen der ved hvordan man i delphi kan checke for hvor længe en computer har været inaktiv. Jeg vil gerne have mit program til at lukke ned efter f.eks. 20 min hvor hverken mus eller keyboard er blevet brugt.

Avatar billede martinlind Nybegynder
11. april 2001 - 22:56 #1
hvad med Application.Idle  ??
Avatar billede timmerman Nybegynder
12. april 2001 - 11:51 #2
Skal det kun være indefor din applikation at det skal virke for så kan du (i Delphi5) bruge, som Martin nævnte, OnIdle i det komponent der følger med, under Additional og så ApplicationEvents. Så sætter du den bare til at aktivere en timer. og det skulle være det.