Avatar billede ove88 Nybegynder
09. august 2005 - 01:27 Der er 4 kommentarer

Tomme glas

Hur länga skal vi sitta her med tomma glas! Med tomma glas! Med tomma glas! Hur länga skal vi sitta her med tomma glas! Vi sittar alle atter her med tomma glasssss!
Avatar billede screem_brille Novice
09. august 2005 - 01:29 #1
det varer vist ikke længe inden du stopper med intet sigende spørgsmål...
Avatar billede diana1984 Nybegynder
09. august 2005 - 01:30 #2
Ja hold da lige op med det pjat!
Avatar billede hexya Nybegynder
09. august 2005 - 02:46 #3
Ja, kan vi ikke snart gå over til det metriske system, så vi kan få nogen long drinks.

Nej, der er ikke noget bedre end at snakke med sig selv... vel diana?
Avatar billede mrrius Nybegynder
09. august 2005 - 11:23 #4
Hej sider jeg helt omgivet af ingen øl...
er det mon det samme som tomme glas?
Det er da ikke serlig sjovt at være omgivet af ingen øl.
Lad det ikke ske igen!