Avatar billede 81morten Nybegynder
08. august 2005 - 15:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar? hvilken

jeg skal ud og købe ny bærbar til mit studie ikke noget specielt krævende men vil selvfølgelig gerne købe noget ordentligt til max 7000,- nogle ideer.
Avatar billede spine Nybegynder
08. august 2005 - 15:15 #1
Hvis ikke du selv er ferm til fejlretning osv, vil jeg anbefale en med service aftale i 3 år eks. Dell... som har onsite service, det kan man i den grad blive glad for når skærmbilledet pludselig forsvinder om 2 år !!.... og så har de ovenikøbet nogle gode tilbud på laptops nu ..
Avatar billede 81morten Nybegynder
08. august 2005 - 15:33 #2
jeg tænker mere på helt konkrete tilbud har kigget lidt hos dell  men ved ikke hvilken processor hvor mange ram osv.
Avatar billede spine Nybegynder
08. august 2005 - 15:41 #3
tror inspiron 6000 kunne ligge indenfor dit budget, den har også et ok design.
det er en celeron mobile, som har lang batterilevetid og trådløst netværk indbygget... kan holdes under 7000,- med service osv.. der er fri fragt ligenu,... ved ikke hvor længe.. men det er vist 700 eller sådan noget man sparer.
Avatar billede 81morten Nybegynder
08. august 2005 - 15:44 #4
kigger på det
Avatar billede spine Nybegynder
08. august 2005 - 15:45 #5
k.. held og lykke...
tjek måske www.zepto.dk ud de skulle også være iorden, men jeg tror nu slet ikke deres service er som Dells...
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. august 2005 - 20:20 #6
Har Dell da service???
Tror det er et ukendt begreb for dem...
Avatar billede s-s-l Nybegynder
11. august 2005 - 21:35 #7
ja. dell har god service. det er i hvertfald hvad jeg har oplevet. når man spørger dem om noget for man et brugbart svar, som regl hurtigt.