Avatar billede diller Nybegynder
11. april 2001 - 11:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Athlon 900

Hejsa.

Jeg ser mig selv som en ganske erfaren OC\'er. JEg har bare et ? omkring min nyerhvervede 900@981 mhz Athlon. Jeg kører lige nu 981MHz. ( har hævet fsb\'en ) Men når jeg hæver Multiply\'eren sker der NADA! Jeg går ud fra dette er fordi jeg ikke har tegnet mellem broerne endnu.... Men vil dette løse sig når dette er gjort?

Jeg har et Soltek 75KAV. (glimrende MB)

Takker
Avatar billede msmows Nybegynder
11. april 2001 - 11:20 #1
Ja
Avatar billede diller Nybegynder
11. april 2001 - 11:23 #2
OK. thnx

(tænker at jeg lige har smidt 30 point ud af vinduet, but hey! better safe than sorry!)
Avatar billede msmows Nybegynder
11. april 2001 - 11:28 #3
Kan du bruge en loddekolbe, så find en 5watt eller 7watt loddepen frem, anskaf lidt \"sølvtin\", så kan du lave nogle meget sikre og fine forbindelser. Husk ikke ret meget varme på cpu\'en.
Uanset om man bruger \"blyantmetoden\" eller lodder, så ryger garantien!!