Avatar billede sth Novice
05. august 2005 - 13:57 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Søger Access Point med USB-stik

Jeg søger et Access Point med usb-stik så jeg kan få en hardisk eller en printer på netværket, findes det ?

Jeg vil gerne have nogle link, så jeg kan sammenligne priser osv.
Avatar billede screem_brille Novice
05. august 2005 - 14:01 #1
du får ikke din harddisk på netværket på det måde, kræver en boks som kan styre den
Avatar billede krusnof Nybegynder
05. august 2005 - 14:08 #2
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=79892
Du kan konfigurere den som et Access point, hvis nødvendigt og den har indbygget USB print-server.
Avatar billede dach Nybegynder
06. august 2005 - 19:56 #3
Kig på denne her harddisk:
http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=155313

"Du kan tilslutte drevet til et switch (trådløs router eller access point ved trådløst netværk) i et netværk igennem RJ45 stikket, hvor drevet vil efter installation og konfiguration af softwaren fremtræde som et netværksdrev, klar til rådighed for dig og andre brugere som så kan hente eller overføre data."
Avatar billede sth Novice
08. august 2005 - 07:57 #4
Hej

Tak for jeres kommentar, smider i lige nogle svar
Avatar billede dach Nybegynder
08. august 2005 - 14:00 #5
svar :)
Avatar billede krusnof Nybegynder
08. august 2005 - 14:44 #6
Voila
Avatar billede sth Novice
10. august 2005 - 15:31 #7
I må dele, og tak for hjælpen