Avatar billede fila Nybegynder
05. august 2005 - 11:58 Der er 5 kommentarer

Xp tema

hej er der nogen der ved hvordan man få xp tema på en WinForm i visual Studio har prøvet diverse tutorials men kan ikke få nogen af dem til at virke hvis der er nogen der ved hvordan man gør ville det være super nice
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2005 - 12:44 #1
Er temeaet på en winform ikke betinget af de indstillinger brugeren har valgt i sine windows settings?
Avatar billede fila Nybegynder
05. august 2005 - 12:50 #2
nej desværre ikke her hvor jeg sidder er det ikke system styret eller jo selve formens kant er men knappe osv. er ikke med på den konto
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2005 - 12:58 #3
Ved en hurtig søgning fandt jeg dette link. Ved ikke om du kan bruge det.

http://www.mctainsh.com/Csharp/XpControlsInCS.aspx
Avatar billede bitsch Nybegynder
26. august 2005 - 21:32 #5
VisualStyles er vejen at gå. Det fleste grafiske elementer er nu understøttet af VisualStyles! Det eneste problem er at du er nødt til at tage højde for de platforme som ikke understøtter Visual Styles. Det har man desværre ikke taget højde for i diverse renderer klasser.