Avatar billede golden-dream Nybegynder
03. august 2005 - 13:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hijackthis log

nogle der gider at se efter min Hijackthis log:

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
C:\PROGRA~1\Symantec\NORTON~1\GHOSTS~2.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\MsPMSPSv.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\logon.scr
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jucheck.exe
C:\Programmer\Eraser\eraser.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpobnz08.exe
C:\WINDOWS\system32\devldr32.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
C:\Programmer\Jetico\BestCrypt\BCResident.exe
C:\Documents and Settings\Tecer\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\JPPS7573\ewido-setup[1].exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Documents and Settings\Tecer\Skrivebord\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: URLLink Class - {4A2AACF3-ADF6-11D5-98A9-00E018981B9E} - C:\Programmer\NewDotNet\newdotnet6_38.dll
O2 - BHO: QuickSearch Search Bar - {82315A18-6CFB-44a7-BDFD-90E36537C252} - C:\Programmer\QuickSearch\QuickSearchBar1_27.dll (file missing)
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: QuickSearch Search Bar - {82315A18-6CFB-44a7-BDFD-90E36537C252} - C:\Programmer\QuickSearch\QuickSearchBar1_27.dll (file missing)
O3 - Toolbar: Internet Anonym - {00000000-0002-0002-0000-000000000000} - c:\programmer\steganos internet anonym pro 6\siaiep.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [control] C:\WINDOWS\MSN.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~2.DLL,NewDotNetStartup -s
O4 - HKLM\..\Run: [smss] C:\WINDOWS\system32\smss.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MSConfig] C:\WINDOWS\PCHealth\HelpCtr\Binaries\MSConfig.exe /auto
O4 - HKCU\..\Run: [Eraser] C:\Programmer\Eraser\eraser.exe -hide
O4 - Global Startup: BestCrypt Auto Open.lnk = C:\Programmer\Jetico\BestCrypt\BestCrypt.exe
O4 - Global Startup: hp psc 2000 Series.lnk = C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpobnz08.exe
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O10 - Hijacked Internet access by New.Net
O16 - DPF: {3D6DDD23-870A-4FC8-B3AF-5F67C935A9B7} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-1204.exe
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{1986E7AA-3BB8-4316-AF47-427273F09DE9}: NameServer = 212.242.40.3,212.242.40.51
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{1986E7AA-3BB8-4316-AF47-427273F09DE9}: NameServer = 212.242.40.3,212.242.40.51
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\..\{1986E7AA-3BB8-4316-AF47-427273F09DE9}: NameServer = 212.242.40.3,212.242.40.51
O20 - AppInit_DLLs: hplun.dll
O20 - Winlogon Notify: smss - smss.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: smssbo - smssbo.dll (file missing)
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: BlueSoleil Hid Service - Unknown owner - C:\Programmer\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: DameWare Mini Remote Control (DWMRCS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\SYSTEM32\DWRCS.EXE (file missing)
O23 - Service: GhostStartService - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\NORTON~1\GHOSTS~2.EXE
O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Firewall Monitor Service (NPFMntor) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
Avatar billede levich Nybegynder
03. august 2005 - 14:11 #1
Ja, øjeblik
Avatar billede golden-dream Nybegynder
03. august 2005 - 14:21 #2
tak
Avatar billede levich Nybegynder
03. august 2005 - 14:23 #3
Læs alle punkterne inden du gør noget.

(1)
Deaktiver systemgendannelse, ved at Højreklikke på "Denne Computer" på skrivebordet -> egenskaber -> Systemgendannelse -> sæt flueben i "Deaktiver systemgendannelse" -> Klik OK.

(2)
Hent scannereren http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe.

(3)
Genstart computeren i fejlsikret tilstand (tryk F8 når Windows starter op), og fix følgende linjer med HijackThis:
O2 - BHO: URLLink Class - {4A2AACF3-ADF6-11D5-98A9-00E018981B9E} - C:\Programmer\NewDotNet\newdotnet6_38.dll
O2 - BHO: QuickSearch Search Bar - {82315A18-6CFB-44a7-BDFD-90E36537C252} - C:\Programmer\QuickSearch\QuickSearchBar1_27.dll (file missing)
O3 - Toolbar: QuickSearch Search Bar - {82315A18-6CFB-44a7-BDFD-90E36537C252} - C:\Programmer\QuickSearch\QuickSearchBar1_27.dll (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [control] C:\WINDOWS\MSN.exe
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~2.DLL,NewDotNetStartup -s
O4 - HKLM\..\Run: [smss] C:\WINDOWS\system32\smss.exe
O10 - Hijacked Internet access by New.Net
O20 - Winlogon Notify: smss - smss.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: smssbo - smssbo.dll (file missing)

(4)
Åbn en tilfældig mappe, i menuen skal du klikke på Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler" og ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

søg efter og slet følgende filer:
C:\WINDOWS\MSN.exe
C:\WINDOWS\system32\smss.exe
smssbo.dll
... og følgende mapper:
C:\Programmer\NewDotNet\
C:\Programmer\QuickSearch\

(5)
Start -> kør -> skriv "cleanmgr" -> Slet Temporary internet files, papirkurv og midlertidige filer. Gentag for alle dine drev.

(6)
Kør scanneren mwav.exe, og sæt flueben i følgende: Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende: All local drives og Scan all files. Tryk på Scan Clean.
Scanningen kan godt tage nogen tid.

(7)
Genstart computeren normalt. Lav en ny log med HijackThis, og send den herind.
(Vigtigt, da jeg er lidt i tvivl om nogle ting. Du har mange sikkerheds/beskyttelsesprogrammer, som jeg ikke kender).

(8)
Når vi er helt færdige, så husk at aktiver systemgendannelse igen.
Avatar billede golden-dream Nybegynder
03. august 2005 - 17:52 #4
Hej levich og mange tak for hjælpen.. Var i gang med at lave en scanning(med ewido) imens jeg skrev indlægget.
Den har fundet/fjernet nedenstående(er ret sikker på at jeg har fået dem i går)

Går nu i gang med at følge de punkter du skrevet og vender tilbage med en ny log..

    C:\Programmer\NewDotNet\uninstall6_38.exe -> Spyware.NewDotNet : Cleaned
    C:\RECYCLER\NPROTECT\00001221.exe -> TrojanDropper.Delf.gi : Cleaned with
    C:\WINDOWS\Lycos\ss_IGN1_setup.exe -> Spyware.Sidesearch.d : Cleaned with
    C:\WINDOWS\NDNuninstall5_64.exe -> Spyware.NewDotNet : Cleaned with backup
    C:\WINDOWS\NDNuninstall6_38.exe -> Spyware.NewDotNet : Cleaned with backup
    C:\WINDOWS\system32\TFTP1796 -> Backdoor.Rbot.bi : Cleaned with backup
Avatar billede golden-dream Nybegynder
03. august 2005 - 21:32 #5
så fik jeg endelig scannet færdigt - her er den nye log:

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Eraser\eraser.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jucheck.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpobnz08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
C:\Programmer\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
C:\PROGRA~1\Symantec\NORTON~1\GHOSTS~2.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpoevm08.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\devldr32.exe
C:\WINDOWS\System32\MsPMSPSv.exe
C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Bin\hpoSTS08.exe
C:\Documents and Settings\Tecer\Skrivebord\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Internet Anonym - {00000000-0002-0002-0000-000000000000} - c:\programmer\steganos internet anonym pro 6\siaiep.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Eraser] C:\Programmer\Eraser\eraser.exe -hide
O4 - Global Startup: hp psc 2000 Series.lnk = C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpobnz08.exe
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O10 - Broken Internet access because of LSP provider 'c:\programmer\newdotnet\newdotnet6_38.dll' missing
O16 - DPF: {3D6DDD23-870A-4FC8-B3AF-5F67C935A9B7} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-1204.exe
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{1986E7AA-3BB8-4316-AF47-427273F09DE9}: NameServer = 212.242.40.3,212.242.40.51
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{1986E7AA-3BB8-4316-AF47-427273F09DE9}: NameServer = 212.242.40.3,212.242.40.51
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\..\{1986E7AA-3BB8-4316-AF47-427273F09DE9}: NameServer = 212.242.40.3,212.242.40.51
O20 - AppInit_DLLs: hplun.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: BlueSoleil Hid Service - Unknown owner - C:\Programmer\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: DameWare Mini Remote Control (DWMRCS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\SYSTEM32\DWRCS.EXE (file missing)
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
O23 - Service: GhostStartService - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\NORTON~1\GHOSTS~2.EXE
O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Firewall Monitor Service (NPFMntor) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
Avatar billede golden-dream Nybegynder
03. august 2005 - 22:07 #6
har ikke kunne fjerne denne -> O10 - Broken Internet access because of LSP provider 'c:\programmer\newdotnet\newdotnet6_38.dll' missing

Rettere sagt findes den ikke (kunne tyde på at det er en anden program der søger filen"
Avatar billede levich Nybegynder
04. august 2005 - 00:17 #7
Ud over den linje, som du nævner, så ser loggen fin ud. Hvis bare mappen c:\programmer\newdotnet\ er slettet, så er det ikke noget problem. Er den det? Kører din computer som den skal?
Avatar billede golden-dream Nybegynder
04. august 2005 - 09:20 #8
ja mappen er slettet - de andre ting som jeg har er gode nok (programmer som jeg bruger) computeren kører fint -  mange tak for hjælpen