Avatar billede stigdk Nybegynder
02. august 2005 - 19:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Feedback på design

Jeg søger noget konstruktivt kritik... ikke som (det er grimt)

Det skal være noget jeg kan bruge til noget..
Ret ny til design

Link: http://www.e-x-e.dk/design2/

I kommer ind i et fil-sys jeg har lavet... der er flere forskellige designs bare se dem alle sammen. Sig hvilket i kan li bedst og evt hva jeg kan lave bedre på det

//eXe out
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
02. august 2005 - 19:44 #1
hej stigdk er det deisng2.html filen vi skal vælge ud fra den URL?

mvh
mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
02. august 2005 - 19:44 #2
design2copy.html?

mener jeg
Avatar billede stigdk Nybegynder
02. august 2005 - 20:29 #3
nej det er alle sammen, foxmulder58
Avatar billede wanze Nybegynder
03. august 2005 - 01:48 #4
Designsne er jo ens, bortset fra baggrundsfarven, og jeg kan ikke lide nogle af dem. Simple bokse lavet i Photoshop, med skygge, i en farve jeg ikke kan lide.
Avatar billede stigdk Nybegynder
03. august 2005 - 09:49 #5
kalder du det kontroktivt kritik?

Hva skulle jeg så alve at design?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
03. august 2005 - 15:22 #6
hej stigdk,

Jeg kan godt se ideén bag det design du laver, dvs. jeg kan godt se hvordan du ønsker at opbygge siden.

Dit design volder dog det problem at :

1. sort tekst på mørkeblå baggrund gør det sværere for brugeren at læse.

2. dine "bokse" virker lidt "flyvske" i designet.

Siden minder dog i opbygning og idé meget den side jeg arbejder på lige nu:

http://netau.dk.linux14.wannafind.dk

Jeg tror dit design bliver bedre hvis du anvender lysere farver på bagrunden!

Håber du kan bruge kritikken!

mvh
Mads
Avatar billede brianandersen Nybegynder
03. august 2005 - 16:16 #7
Mit konstruktive råd er følgende:

Da du ikke er designer og, så vidt kan se, ikke bliver det foreløbigt, burde du holde dig til det simple. Dvs. drop de vilde, flyvende ting, og hold dig til enkle linier og farvekombinationer. Nogle vil kalde det kedeligt, men da dit område ikke er design, så hold dig til hvad du kan.
Avatar billede stigdk Nybegynder
03. august 2005 - 17:04 #8
okay... men jeg skal ha lavet et design så bruger foxmulder's kritik...

foxmulder du kna lave et svar hvis du vil ha point... ellers så lukker jeeg bare...

//eXe out
Avatar billede stigdk Nybegynder
04. august 2005 - 17:06 #9
lukker...