Avatar billede weaponx Nybegynder
02. august 2005 - 13:18 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

tjservice.dk

Har designet www.tjservice.dk og kunne godt tænke mig at høre om mit design holder, eller om jeg har lavet det for XP agtigt?

Glas og plastik er jo meget brugt.
Avatar billede doodoo Novice
02. august 2005 - 13:21 #1
Som du selv siger det set rigtig tit efterhånden....
Men hva... vi tager det fra en ende:

God opstilling - nu det er en SERVICE side skal det satme også være nemt at finde rundt på, hvilket du har opfyldt...
Godt med billeder her og der - folk gider ikke se sider med en helvedes masse tekst...
I services er overskrifterne grå - det er ikke fedt - kan næsten ikke læses.

Alt i alt - fin og overskuelig side...
Ja, den holder
Avatar billede vejmand Juniormester
02. august 2005 - 13:21 #2
Smag og behag er jo forskellig!
Jeg synes det er overskueligt og flot.  c",)
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
02. august 2005 - 13:31 #3
Pæn side, man ser bare alt for tit de XP agtige sider.
Personligt kan jeg ikke lide dem, men det er op til dig jo.

Rigtig overskuelig side, som det skal være når det er en service side. Som doodoo også siger.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
04. august 2005 - 00:25 #4
weaponx>> ganske fint design.

Det er meget roligt og anvender ingen pang! farver. Det er også nemt at overskue.

så det spiller ganske udemærket det design...kan du godt være bekendt.

Der er dog en fejl på din rollOverImages i toppen ! dem bør du rette!

mvh
Mads
Avatar billede doodoo Novice
04. august 2005 - 00:59 #5
jeg ser ingen fejl med mouseover?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
04. august 2005 - 01:02 #6
det gør jeg i toppen der er sådan en grå boks der dukker hurtigt op ved MosueOver!
Avatar billede weaponx Nybegynder
04. august 2005 - 19:47 #7
Takker alle for input. Tror jeg melder design for færdigt.
Avatar billede weaponx Nybegynder
04. august 2005 - 19:48 #8
jeg får i øvrigt ingen mouseover fejl i hverken ie eller opera
Avatar billede doodoo Novice
04. august 2005 - 20:02 #9
og jeg bruger Firefox og der er heller ingen fejl...
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2005 - 22:00 #10
hej weaponx
Okay udseende - men teksten trænger klart til et løft -
Din forside ville stå superstærkt, hvis du sætter dig mere i kundens sted (aprospos: er I primært ude efter private eller professionelle kunder - tonen er jo nok forskellig: del eventuelt siden og referencerne op i to)- men altså: private kunder er totalt interesserede i at finde dygtige pålidelige ordholdende håndværkere der kan deres kram og kan samarbejde med andre faggrupper etc.

Fyr det af på forsiden: Leder du efter en dygtig håndværker? Eller: Har du brug for en god murer, der har et godt samarbejde med en blikkenslager?