Avatar billede thoeger1000 Nybegynder
10. april 2001 - 18:05 Der er 26 kommentarer

Fastpris abnoment

Nu hvor CC har slettet deres fastpris abnoment. Er der så nogle der ved hvor os der ikke kan få ADSL kan få et fastpris abnoment med ubegrænset forburg henne. Jeg kender godt TDK\'s løsning men jeg synes den er for dyr for mig!

//Thoeger1000

Avatar billede berg Nybegynder
10. april 2001 - 18:07 #1
wol og mobilix (tror jeg)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
10. april 2001 - 18:08 #2
World Online, TDK og Mobilix er vidst de eneste.
Avatar billede blood Nybegynder
10. april 2001 - 18:08 #4
Hvorfor er den for dyr???

500 kr for ubekranser tid på nettet med fast ip og flatrete!!

Lukker de ned for alle? også dem som har det i forvejen?
Avatar billede blood Nybegynder
10. april 2001 - 18:09 #5
berg Han siger for dem der ikke kan få ADSL
Avatar billede no_doubt Nybegynder
10. april 2001 - 18:10 #6
Og Stofanet mener jeg også.
Avatar billede blood Nybegynder
10. april 2001 - 18:10 #7
thoeger1000 >> lukker cybercity også ned for dem der har fastpris i forvejen?
Avatar billede berg Nybegynder
10. april 2001 - 18:10 #8
blood->sorry, kan ikke læse idag :-(
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
10. april 2001 - 18:18 #9
thoeger1000 -> Ser ud til at de lancerer et erstatningsprodukt der hedder fastpris480, det er 8 timer om dagen til 499,-

www.cybercity.dk/produkter/fastpris

Jeg tror det er det eneste alternativ....
Avatar billede blood Nybegynder
10. april 2001 - 18:29 #10
De eneste som køre med fastpris ubekranset er CC og TDC og cc har jo lige lukket ned for deres også er der kun TDC tilbage

Kan mørke at jeg skal flytte til TDC :-)

Men jeg har lige snaket med CC suport og de siger at fra den 15 marts lukker de helt ned for fastpris ubekranset for alle nuværene kunder dvs mig :-( og dem der kan få ADSL vil blive tilbudt ADSL og dem der ikke kan vil automatisk blive flyttet til Fastpris 480 (8 timer)

Men det er faktisk at tag folk lidt på røven for jeg har lige betalt for 2 måneder her den første og hvis de så lukker den 15 i næste måned mister jeg jo for en halv måned = 250 kr
Avatar billede kurtj Nybegynder
10. april 2001 - 19:50 #11
Fuck, det har jeg osse. Hvorfor har de mon ikke sendt en mail til FP-brugerne ?? Og jeg kan først få ADSl i juni måned.
Avatar billede kurtj Nybegynder
10. april 2001 - 20:21 #12
Hmm, nu har jeg sendt dem en mail. Jeg lukker sq mit abbonement ved CC, hvis jeg ikke kan bruge det mere end 8 timer dagligt. Derudover vil det koste 11 øre i minuttet for opkobling.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
10. april 2001 - 21:29 #13
hvor har mobilix fastpris? link?
Avatar billede blood Nybegynder
10. april 2001 - 22:07 #14
thoeger_poertger >> det har de heller ikke! hvis du nu læste min kommentar

Men flyt til teledanmark de er de eneste der har det

Men nu hvor jeg tænker over det, hvad sker der så her

thoeger1000
thoeger_poertner

Hvad har DU at sige til dit forsvar??????
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
10. april 2001 - 23:22 #15
jeg har ikke noget at sige, og det tror jeg heller ikke thoeger1000 har, idet der ikke er noget at forsvare sig imod...

Det ER to forskellige personer, men hvis jeg skal være helt ærlig ved jeg ikke helt hvordan vi skal bevise det...
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
10. april 2001 - 23:23 #16
desuden, tror du jeg ville være SÅ dum at oprette en ny bruger som også indeholdte det yderst sjælne navn thoeger??
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
11. april 2001 - 12:10 #17
Hvor kan man finde det abo. TDK har hvor man må være på så langtid man vil?
Avatar billede blood Nybegynder
11. april 2001 - 12:24 #18
funstuff.dk >> http://www.eksperten.dk/spm/63652

Og jeg har snaket med tele danmark her i dag og de sage at prisen pr. kvatal er 1500 hvis man selv har en router og prisen er 2200 hvis man vil leje en router

Jeg kan ikke helt huske hvad oprettelsels prisen er men er er ca. tallet uden router 2000 med router 4000 KR
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
11. april 2001 - 12:39 #19
Blood> Tak for D.
jeg tror bare jeg vil lade være med at bruge nettet så meget mere, indtil jeg kan få ADSL her i Roskilde hvor jeg bor, for D R sq da dyrt, i forhold til ADSL...

Men tak for hjælpen...
Avatar billede pcn Nybegynder
14. april 2001 - 18:34 #20
wol 400 pr md 256/256, ingen penge før \"lortet\" virker, det er da OK service eller ????
28 år i EDB brancen så jeg siger: \"Det gør WOL \"ikke så ringe enda\"\"...
Det virker, så nu vælter regningerne nok ind..
pcn
Avatar billede blood Nybegynder
14. april 2001 - 22:10 #21
pcn >> Hverken mig eller thoeger1000 kan få adsl her hvor vi bor :-)
Avatar billede pcn Nybegynder
15. april 2001 - 00:46 #22
blood >>> AK .... Alt det \"sædvanlige\" vel forsøgt:
1 1 stk telefon
2 bestil 3 linier mere (3 ja)
3 lad gå lidt tid
4 Afmeld 2 linier konverter til ADSL
5 Afmeld den extra linie
6.Resultat 1x telefon normal & ADSL
pcn

Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
17. april 2001 - 12:46 #23
pcn> kan man godt D?
og bliver det ik dyrt med alle de linjer?

Jeg har selv en alm + 1 isdn i huset..
Avatar billede kurtj Nybegynder
17. april 2001 - 16:51 #24
Netexpres 512/128 449.00 pr. måned har jeg bestilt nu. ;)
Avatar billede hvid Nybegynder
18. april 2001 - 02:53 #25
Jeg har 256kb/128kb forbindelse hos TDC, og jeg betaler 349,- om måneden.
Så vidt jeg ved, var var CC\'s billigste samme pris.
Jeg vil mene, at du er bedre stilt med TDC, pga. CC\'s kommende ændring, men der er desværre lang ventetid på ADSL hos TDC.
Better order now... =)

/Thomas
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
09. maj 2001 - 22:26 #26
lukke ?????????++