Avatar billede sri Nybegynder
31. juli 2005 - 10:56 Der er 2 kommentarer

Lagerværdi i Navision 3.56A

Er ved at lave en lagerværdi-rapport i Navision 3.56A
Har renset en "Varestatistik-rapport" og bygget videre på den.
Varene kommer frem med: beholdning,kostpris og jeg har levet et felt der hedder beløb som er kostpris x antal (lavet i AL).
Har så lavet et felt der hedder total men kan ikke få talt alle beløbene sammen, så de viser den samlede lagerværdi.
Desuden vil jeg også kun udskrive varer med beholdning.
Der skal laves tilføjelser i AL, men hvilke ?
Avatar billede sri Nybegynder
02. august 2005 - 19:03 #1
Har selv fået løst problemet med totalbeløbet, nu mangler jeg kun udskrivning
med/uden beholdning
Avatar billede sunset Nybegynder
31. august 2005 - 12:51 #2
genoutputonoff(beholdning <> 0)