Avatar billede snailey Nybegynder
29. juli 2005 - 13:32 Der er 2 kommentarer

Ændre teksten i et Div Layer ved klik på topmenu link

Hej Eksperter

Jeg har været ved at lave denne tutorial:
http://www.projectseven.com/tutorials/navigation/auto_hide/index.htm

Alt virker fint med dropdown menuen, men..
Nu skal jeg så til lave mine egne link i dropdown menuen, og så regner jeg med at det bare bliver en udskiftning af teksten i maincontent Layeret, så jeg ikke behøver at linke til at hele siden skal udskiftes ved klik.  Men det er noget med Div og jeg fatter det ikke... hvordan linker man direkte til det layer? Hvordan udskifter man teksten i det i forvejen oprettede tekst layer der forekommer på start siden?

Jeg håber I kan hjælpe da jeg er lost...

Mvh Nina
Avatar billede miss-g Seniormester
29. juli 2005 - 15:23 #1
Du kan også lave en menu uden layers - dreamweaver har en ok funktion med behaviors til dette. Se f.eks. den nederste video her:

http://www.nicolin.dk/multimedia/dream-videoside.htm
Avatar billede snailey Nybegynder
01. august 2005 - 09:18 #2
det er et rigtig godt link tak miss-q