Avatar billede knaasfis Nybegynder
28. juli 2005 - 21:44 Der er 9 kommentarer

sletning af mail

Kan ikke slette mail i min indbakke, får en meding om at pågældende handling ikke kunne udføres, nogler ideer ??
Avatar billede majsmarken Nybegynder
28. juli 2005 - 21:48 #1
[SHIFT][DEL] ???
Avatar billede knaasfis Nybegynder
29. juli 2005 - 09:19 #2
:) tak for godt råd..... men det er selvfølgelig prøvet sammen med alle andre normale løsninger, når mailen slettes fjernes den ikke fra indbakken, men den registreres i slettet post, og det er mig en gåde
Avatar billede majsmarken Nybegynder
29. juli 2005 - 10:56 #3
Set i anden tråd:
Er der noget specielt lige ved DEN E-mail eller gælder det flere ?
Har du en form for antivirus program der OGSÅ holder øje med E-mail's ?
Avatar billede knaasfis Nybegynder
29. juli 2005 - 12:22 #4
Det gælder alle mails og ja der er et aktivt virusprogram som tjekker mail også
Avatar billede majsmarken Nybegynder
29. juli 2005 - 12:52 #5
... hvilket "virusprogram" ?
Prøv at checke det program's opsætning mht check/scan af E-mail. Evt. midlertidigt disable den funktion ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. juli 2005 - 20:35 #6
???
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. juli 2005 - 20:36 #7
Avatar billede knaasfis Nybegynder
19. september 2005 - 09:47 #8
beklager min sene tilbagemelding, men intet hjalp, første efter en re-installation :), har fået afsluttet mine andre spm. :)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. september 2005 - 11:28 #9
... og for denne vedkommende - læg selv et [svar] og eferfølgende [Accepter] dig selv...