Avatar billede stuppe Nybegynder
24. juli 2005 - 23:05 Der er 10 kommentarer

Sidste udvej? Genstart af pc.

Jeg undskylder for at lave endnu en post herinde, men jeg bliver nød til at få hjælp så jeg kan fået afklaret om jeg skal have nyt mobo eller strømforsygning. Hvis i vil, og har lyst og tid.. så add mig på msn stuppe@msn.com - point bliver selvfølgelig stadig uddelt!

Mit temperement er ved at nå enden, nu har jeg prøvet ALT jeg overhovedet kan.

Liste:
Gamle og nye graffikort drivere, uden held.

Prøvet andet graffikort, gamle og nye drivere, uden held.

Virus scannet efter www.arlet.dk og brugt guide til rengøring af computer, uden held.

Skiftet ram, rykket rundt på ram.. og checket ram for fejl. Uden held.

Formateret, prøvet xp pro, og xp home. Reninstalleret drivere til alt igen, og defter et spil.. stadig genstart.

Checket kabler i selve computeren, om alt sidder som det skal.. og det gør det, sjovt nok. Stadig genstart.

Checket kølere, og de kører som de skal - fint gør de. Og temperaturen ligger som den skal.

Opdateret bios, opdateres chipset.. stadig det samme.

Derudover har jeg surfet rundt på google og set andre med samme problem, men ingen af deres løsninger har virket.

Det eneste jeg kan komme på der kan være galt nu, er at min strømforsyning er i uorden, eller mit motherboard er ved at gå ned. Hjælp!?
Avatar billede stuppe Nybegynder
24. juli 2005 - 23:12 #1
Jeg glemte at sige, at oplysninger om min computer kan findes her:

http://www.stuppe-web.dk/Report.txt

Alt burde stå der.
Avatar billede stuppe Nybegynder
24. juli 2005 - 23:19 #2
HTML version kan findes på http://www.stuppe-web.dk/Report.htm
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
24. juli 2005 - 23:20 #3
det må dog iges at det åbenbart er er eferlg. af disse spm. http://www.eksperten.dk/spm/634316
http://www.eksperten.dk/spm/630281

og at din cpu-temp ligger ret højt.!!!
det kunne være det var det skulle fokusere på..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
24. juli 2005 - 23:20 #4
stave fejl er gratis..O)
Avatar billede stuppe Nybegynder
24. juli 2005 - 23:23 #5
Hmm jeg har ellers fået af vide 40-50 grader var meget normalt for en p4.

Jeg forstår bare ikke, jeg har 3 kølere i kabinettet. Derudover har jeg sat endnu en blæser på ved siden af. Og så har jeg selvfølgelig også CPU køleren som er ret.. stor.

Kunne det virkeligt være en varme problem?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
24. juli 2005 - 23:37 #6
det kunne være du var bedre tjent ude..O)
Eller at de er (blæserne) vendt forkert..??
eller at dit kølepasta ikke er smurt ordenligt ud, det kan mange små ting, men det kan også være at du ikke har sat(indstillet) blæseren rigtig i bios el.lign...?
hvad har du prøvet.?
har du feks. prøvet at ressette bios, og køre med alt default.??
Avatar billede stuppe Nybegynder
24. juli 2005 - 23:40 #7
Det hele skulle være som det burde, blæserne kører rigtigt.

Kølepasta ved jeg ingenting om, hvordan kan man se det? Den blev samlet af en bekendt fra en netcafé vi har her. Det er hans andet arbejde, har allerede haft den til reperation deroppe før, fordi mit andet motherboard døde.. så fik jeg et nyt. Men igen endnu et problem opstår som nu.

Ja jeg har resettet, og prøvet at ændre instillinger en efter en.. og testet, men stadigvæk genstart.

Jeg er enormt træt af det efterhånden, jeg overvejer faktisk at investere i en ny computer.
Avatar billede halifax Nybegynder
25. juli 2005 - 02:06 #8
Hvilke fejlkoder og fejlmeddelelser på "blå skærm" får du?
Skriv dem nøjagtigt herind - kan være ledetråd til fejlfinding.
Avatar billede stuppe Nybegynder
25. juli 2005 - 13:43 #9
Jeg får ingen blå skerm, har jeg faktisk aldrig fået :(

Den genstarter bare, uden nogen form for fejl.. ikke engang windows siger noget når den er startet op igen. Jeg har også slået automatisk genstart fra.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. juli 2005 - 15:50 #10