Avatar billede skelmose Nybegynder
22. juli 2005 - 09:55 Der er 2 kommentarer

Hvad skal jeg bruge til at lave total backup af min Pcer?

Jeg har fået anbefalet Ghost 8,0.´Men nu kan man kun købe 9,0, og den har jeg hørt ikke skulle kunne bruges. Håber der er nogen som kan hjælpe mig.
Avatar billede jastr Nybegynder
22. juli 2005 - 10:08 #1
Hej Skelmose,

Der er ingen problemer i at bruge Ghost 9.0 det er bare vigtigt hvis du vil have en total backup altså en du kan restore hele maskinen fra at du bruger den ghost.exe til dos der følger med! Hele processen er ganske simpel du laver igennem din ghost konsol en bootdisk som du starter op på vælger hvilket drev/partition du vil lave backup af og hvor den skal ligge så har du inden for kort tid en *.gho fil med hele indholdet af din harddisk til at brænde ned eller ligge på en backup harddisk!

M.v.h.
Jacob Strømlund
Iscan.dk
Avatar billede skelmose Nybegynder
22. juli 2005 - 10:23 #2
Tusind tak for hjælpen