Avatar billede johanna Nybegynder
21. juli 2005 - 21:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se Kamera og Memorybird

Jeg kan ikke mere se når jeg tilslutter mit kamera og mit memorybird til min bærbare. (kunne jeg for ca. 3 uger siden og har ikke brugt den siden).

Har downloadet USB-Driver fra Fuji til kameraet, men det dur ikke. Ved ikke hvad jeg skal hente/gøre for at få den til at disse igen.. ????

Har XP som egentlig selv burde hive billeder mv. ind!
Avatar billede johanna Nybegynder
22. juli 2005 - 10:30 #1
Well, det kan nok også siges lidt nemmere... kan ikke se flytbare medier (drev E)... ingen der ved hvordan jeg får den mulighed tilbage?
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2005 - 21:56 #2
Det kan vel også udtrykkes som dit USB ikke virker så det er nok det du skal concentrere dig om, prøv at gå i kontropanel -> system -> hardware -> enhedshåndtering og se til at alt ser rigtigt ud vedr. dit USB, evt. geninstaller drivere
Avatar billede johanna Nybegynder
22. juli 2005 - 23:18 #3
helgec kan du ikke skrive et svar så jeg kan give dig points? Det var lige præcis problemet og nu er det løst... bare sådan lige... -Så du er sådan ca. dagens helt!
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2005 - 07:09 #4
:o)
Avatar billede johanna Nybegynder
23. juli 2005 - 13:10 #5
Tak...  :-)