Avatar billede abnielsen Nybegynder
21. juli 2005 - 18:55 Der er 5 kommentarer

Hvordan laver jeg en Recover cd - Driver & programer på HD

Recover cd
Jeg vil gerne lave min egen Recover cd, jeg er træt af at installere alle programmerne en efter en.
Så! er der nogen der kan hjælpe min med dette projekt
Hvordan laver jeg en recover cd &
Hvordan ligger jeg Driver & programmerne på harddisken
Avatar billede rebecca Novice
21. juli 2005 - 19:52 #1
Der er f.eks denne mulighed den kræver dog at du har lyst og god tid. http://unattended.msfn.org/index.htm
Der kan du læse dig til hvordan man laver en cd/dvd med xp slipstreamet med div. servicepacks og batchfiler til at Installere div.programmer
Avatar billede rebecca Novice
21. juli 2005 - 19:53 #2
Ps...Har selv lavet en med hjælp fra den side og jeg må sige det er besværet værd.
Avatar billede jastr Nybegynder
22. juli 2005 - 10:44 #3
Hej ABNielsen,

Jeg ville nok vælge at lave det med Norton Ghost.. du gør det at du installere computeren præcis som du gerne vil have den hvorefter du opretter en ghost bootdisk og genstarter ved hjælp af denne opretter en ghost kopi af det drev du har installeret alle tingene på! herefter kopiere du ghost filerne til den cd eller dvd du vil bruge og opretter en ghost bootdisk som du bruger til at lave en boot cd udfra!

Kig evt. på flg. http://help.ischool.washington.edu/faqs/index.php?sid=1677&lang=da&action=artikel&cat=12&id=29&artlang=en

M.v.h.
Jacob Strømlund
Iscan.dk
Avatar billede rebecca Novice
14. februar 2006 - 00:33 #4
husk at lukke spg.
Avatar billede rebecca Novice
31. oktober 2006 - 17:18 #5
husk at lukke spg.