Avatar billede odni Nybegynder
21. juli 2005 - 17:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

VS .NET 2003 og sdk 2.0

Står lidt med noget klamp. Kan jeg få integreret SDK 2.0 beta'en i mit VS03? Så vidt jeg kan se fra andre sider er svaret nej, men er stadig ikke sikker.

Nu står jeg i den situation, at jeg mangler serialport klasserne fra sdk2.0, og hvis ikke jeg kan bruge dem i VS03, hvad gør jeg så?

På forhånd tak.
Avatar billede arne_v Ekspert
21. juli 2005 - 18:10 #1
tvivler jeg på

Avatar billede odni Nybegynder
21. juli 2005 - 18:14 #2
Og ingen mulighed for at opgradere? Men det er jo ufedt så. Har du en god idé?

De serialport-klasser ser nemlig ud til at være ganske gode.
Avatar billede arne_v Ekspert
21. juli 2005 - 18:25 #3
ingen gode ideer - kun en ide:

skriv al kode undtagen det som bruger de seriual klasser i VS 2003, skriv
den sidste kode i en almindelig editor (worst case: notepad), build command
line evt. med nant
Avatar billede odni Nybegynder
21. juli 2005 - 18:40 #4
Det må blive den midlertidige løsning, tak skal du have. Smid et svar - jeg lader den dog lige stå til i aften.
Avatar billede arne_v Ekspert
21. juli 2005 - 18:43 #5
ok

måske er der nogen som kan tvinge 2003 til at bruge 2.0
Avatar billede odni Nybegynder
21. juli 2005 - 21:24 #6
Det ser desværre ikke ud til at blive anderledes. Du får dine point ligegyldigt hvad - men har dog et hurtigt sidespørgsmål: Nu er jeg gået i gang med sdk 2.0 commandline, men kan ikke umiddelbart finde ud af at compile flere filer samtidig, da jeg har 3 stks i mit projekt. Idé?
Avatar billede arne_v Ekspert
21. juli 2005 - 21:29 #7
Se det er nemt !

csc a.cs b.cs c.cs

:-)
Avatar billede arne_v Ekspert
21. juli 2005 - 21:30 #8
Jeg kan iøvrigt kun opfordre dig til at kigge lidt på nant.

Start evt. med http://www.eksperten.dk/artikler/637
Avatar billede odni Nybegynder
21. juli 2005 - 21:36 #9
Doh - jeg havde allerede rodet mig ud i nogle references og skidt. Men så ved jeg det!

I øvrigt ser det NAnt ud til at være et ganske smart program - specielt hvis antallet af kommandoer går lidt ud over det sædvanlige. Jeg takker!