Avatar billede frantzen Nybegynder
19. juli 2005 - 21:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Cd-rom kan ikke vises

Jeg har lige installeret windows xp på min comp fra cd-rom drev.
Jeg fik kørt widows helt op (alt: norton antivirus, demon tools  o.v.s) så til slutter jeg min usb hdd og det går fint den finder hdd drevne på den. men lige pludselig kan jeg ikke se min cdrom drev heller ikke dem demon laver, (har en dvd og en cdrom brænder). jeg kan se dem inde i enhedshåndteringen med et et udråbsteg (!) på alle cdrom drevne også Dem demon har lavet. har prøvet at fjerne driver og enheder også afinstalleret demon. intet hjælper der er stadig et !. den skriver under egenskaber følgende:

"Windows kan ikke indlæse enhedsdriveren til hardwaren. Driveren er muligvis beskadiget eller mangler. (Kode 39)

Klik på Fejlfinding for at begynde fejlfindingen af denne enhed."

hjælp
Avatar billede haverslev Novice
19. juli 2005 - 21:04 #1
Prøv følgende. Klik på Start – Klik på Kør > Skriv: Regedit  - OK
Gå ned til HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}  ( findes kun en mappe der begynder med: 4D36E965 )
Hvis 'Upperfilters' eller 'Lowerfilters' står der, så slet dem.  –  Genstart Pc`en
Avatar billede frantzen Nybegynder
19. juli 2005 - 21:12 #2
Kom lige med et svar så får du points, det er for sygt mange tak, det virkede
Avatar billede haverslev Novice
19. juli 2005 - 21:14 #3
Så gerne ;)
ja, det problem opstaår nogle gange - men nu kender du årsagen.