Avatar billede tykke Nybegynder
18. juli 2005 - 20:36 Der er 2 kommentarer

kan denne Apple tastaur tilsluttes til en anden computer?

Jeg har fundet et apple tastatur som jeg meget gerne vil have fat i, men mit problem er bare at jeg ikke har en apple computer.. Kan jeg tilslutte tastaturet på en eller anden måde til min com?? Fik at vide ved en forhandler at det ikke kunne lade sig gøre, men sys ikke det kan passe... Det er IKKE et trådløst tastatur jeg har fundet!

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/90310/wo/XJ7POGCdwijo2WBigtJ2zR87404/1.0.11.1.0.6.12.1.2.1.17.0

Håber i kan hjælpe... er ikke interesseret i at skulle investere i en apple com!!!
Avatar billede jvnega Nybegynder
18. juli 2005 - 22:58 #1
Jeg vil tro det godt kan lade sig gøre, da det jo er USB og så opfattter pc'en nok bare tastaturet som et ganske almindeligt tastatur, det eneste jeg kan se som problem er "æble"-tasterne, som jo er Mac udgaven af Windows tasten. Jeg ved ikke hvordan windows vil opfatte denne.
En anden ting jeg heller ikke ved hvordan vil fungere er @ det sidder på * tasten på Mac tastaturet.

Jeg har ikke lige et Windows USB tastatur liggende som jeg kan prøve i mon PowerBook, så jeg kan desværre ikke fortælle dig hvordan det virker omvendt.

-Jesper
Avatar billede nicolairosenfalck Nybegynder
19. maj 2007 - 15:19 #2
Det virker fint, som om det var et windows tastatur!

@ hopper op på sin plads og æble tasten bliver en windows tast.

- nicolai