Avatar billede xsive Nybegynder
15. juli 2005 - 17:44 Der er 5 kommentarer

Gode MP3 sider hvor?

Nogen der har nogle links til nogle gode mp3sider...??
Avatar billede jokkejensen Novice
15. juli 2005 - 18:20 #1
Avatar billede tjennu Nybegynder
15. juli 2005 - 18:24 #2
www.Mymusic.dk er meget god, med fed amatør musik.. men den kender du vel.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
15. juli 2005 - 18:57 #3
www.elektronikken.dk
det har de KVALITETS mp3'er til salg som iriver, apple, og itunes !
www.mp3.com har de en masse reviews/tests, og især en jeg elsker, apple ipod mini vs creative zen micro !
hvor zen micro vinder ;D
også www.web-shoppen.dk er god http://www.web-shoppen.dk/web-shoppen/displayShop.jsp?link=dbamp3&startHostname=www.mp3player.dk&link=mp3player

men hvis du skriver helt specifikt hvad du mangler kan jeg måske finde det ?
Er det tests, shops eller hvad ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juli 2005 - 20:28 #4
xside> Kan se dette er dit første spørgsmål og at det er et stykke tid siden du blev oprettet, så dette er KUN ment som en hjælp:
Vi må ikke give links til sider hvor du gratis kan hente de sidste nye hits.
Avatar billede dustie Mester
25. august 2005 - 01:56 #5
www.allofmp3.com - meget tæt på gratis (mener det er ca 7 kroner for en CD) og så er det lovligt.