Avatar billede mrssanta Nybegynder
15. juli 2005 - 17:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke systemgendanne?

Jeg bruger Windows XP og har brug for at gendanne mit system..jeg kan se en masse gendannelsestidspunkter - har IKKE slået gendannelse fra og kan også klikke og starte på gendannelse men hver gang når gendannelsen er færdig får jeg besked om at der IKKE kunne gendannes til valgt tidspunkt. Jeg har prøvet 7 forskellige?

Lene
Avatar billede gratis Nybegynder
15. juli 2005 - 20:30 #1
du ka prøve fra fejlsikret tilstand og se om det sq gøre en forskel...

tap/tast på F8 når pc'en starter op, fra menuen der kommer frem vælger du så fejlsikret tilstand, du blir mødt at et skilt der spørg om du vil starte op i fejlsikret tilstand eller starte systemgendannelse, vælg systemgendannelse ,se om det sq gøre en forskel ;)
Avatar billede peet49 Nybegynder
16. juli 2005 - 13:26 #2
Kør en chkdsk
Avatar billede mrssanta Nybegynder
12. april 2008 - 11:26 #3
lukket