Avatar billede silversand.dk Nybegynder
15. juli 2005 - 13:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

montering af forstærker uden AUX-out

Jeg har lige købt mig en Goodman GCE7007DAB autoradio med CD-afspiller.  Men da jeg kom hjem med den så jeg at der ikke var nogen AUX-out for tilslutning af forstærker.

Mit spørgsmål er så:
Hvordan kan jeg tilslutte min forstæker til den?

Der er følgende kabler på den:
Speaker front L +
Speaker front L -
Speaker front R +
Speaker front R -
Speaker rear L +
Speaker rear L -
Speaker rear R +
Speaker rear R -
og alle dem til strøm, men tror det er dem her der er relevante.
Skal bruge Speaker front L og R til de fastmonterede højttalere i bilen.

(Håber ikke jeg har gjort det for indviklet)

- MvH SilverSand.dK
Avatar billede elbamsen Nybegynder
15. juli 2005 - 13:45 #1
umiddelbart kan du ikke montere en forstærker på den da der kun er en indgang på systemet har du ikke en brugs forvirring hvor det står
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
15. juli 2005 - 17:01 #2
er forvirring med på dansk og engelsk, men hvad skal jeg lede efter i den? For syntes den er meget uoverskuelig
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
15. juli 2005 - 17:10 #3
kan se der er noget som dette til VDO og Blaupunkt radioer:
http://thansen.dk/product.asp?c=521086311&n=1200266494&pn=1227400089
mon det kan lade sig gøre at få noget ligende til Goodman?
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
15. juli 2005 - 19:53 #4
kørte ind med radioen og købte en anden.

- SilverSand.dK