Avatar billede sailor Nybegynder
15. juli 2005 - 08:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjernstyring af pc

Jeg skal hjælpe en bekendt med hendes pc via remote control. Har installeret pc anywhere på hendes win2k maskine og prøver at nå den over internettet. Hun har en adsl linie med en router sat på. På den ene side har hun een ip adresse (ind mod routeren) men hendes pc får en anden ip adresse fra routeren. Hvordan kringler man et sådant problem?
Avatar billede neess Nybegynder
15. juli 2005 - 08:55 #1
Så skal du ind op lave en portworfarding på routeren. Den port pc anyware bruger skal viderstilles til hendes lokale ip adresse.
Når du så skal have fat på hendes pc skal du bruge hendes ofentlige ip(www.myip.dk kan den findes)
Avatar billede sailor Nybegynder
19. juli 2005 - 10:20 #2
Tak for hjælpen
Avatar billede neess Nybegynder
19. juli 2005 - 11:15 #3
Jamen var så lidt.