Avatar billede karmadesign Nybegynder
13. juli 2005 - 16:46 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

Ny side

Har besluttet at ændre designet rimelig meget, og synes det er blevet bedre... man hvad siger i http://projekt47.1go.dk
Avatar billede u6e96b22 Nybegynder
13. juli 2005 - 17:00 #1
1. der er ikke noget billede i intro.
2. scroll virker ikke helt i tekst kasserne(nederst til venstre)
3. set en "mailto:" kode ind i det email under kontakt os
4. bestillingsskemaet skal åbne i et nyt vindue
det var alt
Avatar billede keysersoze Guru
13. juli 2005 - 17:01 #2
dit første billede mangler - du har angivet det til at ligge lokalt på den besøgendes computer og det er ikke så smart.

kommer man først ind ser siden som helhed ok ud - men efter lidt tid bliver jeg alligevel træt af den. tekstområder falder helt væk pga det store topbillede og så bliver det svært og uinteressant at læse teksten - det er ligesom der mangler lidt liv i form af nogle farver (de farver der er fremhæver (dig) som for så vidt er total uinteressant for indholdet og det suger også interessen til sig og så glemmer man igen resten af det egentlige indhold - jeg er personlige ikke særlig meget for brugen af popup-vinduer... og som udvikler selv kan jeg ikke lade være med at læse den del af teksten der fortæller om programmeringen og sammenligne det med koden på side - og i teksten loves der en masse om hvad man kan hvorimod koden bærer for meget præg af dreamwaever.
Avatar billede u6e96b22 Nybegynder
13. juli 2005 - 17:02 #3
du kunen også lave link til de sider du har lavet
Avatar billede javascript Nybegynder
13. juli 2005 - 17:04 #4
.. det staves Referencer ikke med A.
Avatar billede u6e96b22 Nybegynder
13. juli 2005 - 17:04 #5
og hvorfor må man ikke højre klikke(så man kunne gemme noget af din tekst feks), og have nogle værktøjslinjer, det er lidt mærkeligt for andre brugere
Avatar billede u6e96b22 Nybegynder
13. juli 2005 - 17:08 #6
kildekoden er lidt stor i forhold til hvad det er man kan se på siden
Avatar billede thewebmaker Nybegynder
13. juli 2005 - 17:35 #7
Lidt kedelig side pga. at hver gang man trykker på et link er der det samme på siden med self. bare noget andet skrift...
Avatar billede simoncarlsen Nybegynder
14. juli 2005 - 14:17 #8
hej..

for det første når man kommer ind på siden er den helt tom(bortset fra knappen)
der kunne i godt tage at lave noget som passer til jeres design, og byde folk velkommen.
jeg forstår heller ikke hvorfor i har valgt at lave hjemmesiden i et popup vindue, siden bliver alt for lille og det er ikke til læse teksten, og ja, jeres design er da flot i det første halve minut, efter det er designet kedeligt og man har ikke lyst til at blive
på siden....
Avatar billede karmadesign Nybegynder
17. juli 2005 - 23:50 #9
Jeg takker meget, for svarende og undskyld det to så lang tid før i fik jere point... men jeres kretik har resulteret i den nye side www.karmadesign.dk dog skal der laves forskellige banner til siderne
Avatar billede karmadesign Nybegynder
17. juli 2005 - 23:58 #10
hmm gider ikke starte en ny tråd så hvis nogen har nogle kommentare så giver jeg stadig point
Avatar billede simoncarlsen Nybegynder
18. juli 2005 - 11:00 #11
hej...

jeres hjemmeside er blevet meget bedre...
men jeg syntes at i skulle ligge nogle links til nogle af jeres andre web-designs
så kan man jo se at i kan lave mere end det ene som i har på siden...
Avatar billede karmadesign Nybegynder
18. juli 2005 - 22:28 #12
Er der nu... havde bare ikke fået mySQL basen sat op endnu, det var sådan set den eneste grund