Avatar billede kimblem Nybegynder
13. juli 2005 - 10:58 Der er 3 kommentarer

IncrediMail for Office. Problemer m. mail visning.

Jeg har installeret den nye IncrediMail for Office - Outlook Add-on, så lægger sig ind i Outlook. Der er ingen problemer med at bruge det, men når jeg modtager en Incredimail mail (eller sender en til mig selv), kan jeg ikke få vis nogle animationer, baggrundsbilleder mm. Jeg har sat mail op til at vise html-mails, men intet hjælper. Der kommer bare en lille firkant med rødt kryds i midten (der hvor der skulle være en animation).
Alle de filer (der i blandt animationer), er vedhæftet filer, som jeg kan åbne, men jeg vil gerne se dem i mailen.
Håber der er nogen der kan hjælpe.
Jeg bruger flg.:
WinXPProSP2
Outlook2003SP1
InternetExplore6SP2
På forhånd tak for hjælpen
Kim.
Avatar billede kimblem Nybegynder
14. juli 2005 - 15:31 #1
Er der slet ikke nogen der kan hjælpe mig????
Avatar billede dana Nybegynder
18. juli 2005 - 23:08 #2
Jeg vil tro at du har glemt at fjerne hakket i "Læs alle standard e-mails som almindelig tekst"....Gå i Funktioner/Indstillinger/Indstillinger/E-mailindstillinger.....
Det skulle gøre en forskel!

:) Dana
Avatar billede dana Nybegynder
30. juli 2006 - 09:25 #3
Ikke meget svar tilbage fra dig, når du nu har efterlyst hjælp?

:)