Avatar billede codebase Praktikant
13. juli 2005 - 10:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

emnet kunne ikke åbnes. prøv igen

Efter at have afinstalleret Office 2003 (office11) og installeret Office 2002 (office10) siger Outlook: Emnet kunne ikke åbnes, prøv igen. Når jeg vil skrive en ny mail eller besvare en mail.

Jeg har forsøgt følgende:
Afinstalleret office11 , genstartet
Rette alt i REGEDIT der henviste til office11, så det henviser til office., genstartet
Reinstalleret office10, genstartet

Lige meget hjælper det…

Jeg har også forsøgt at fortælle outlook at den ikke skulle benytte WORD som editor.

Er eneste udvej en komplet reinstallation af XP pro DK?

Any one?
Avatar billede codebase Praktikant
13. juli 2005 - 13:26 #1
hvor er eksperterne ?? :)
Avatar billede kimblem Nybegynder
13. juli 2005 - 13:42 #2
Det lyder måske lidt skørt, men har du nogle regler i outlook?
Hvis du har, så prøv lige at deaktivere den/dem, og se om det hjalp.

Mvh. Kim.
Avatar billede codebase Praktikant
14. juli 2005 - 00:04 #3
jeg mener ikke jeg har nogle regler, det er jo lige reinstalleret. Jeg vil teste det i morgen.

og nej, der er ingen dumme svar når det er sådan et dårligt program :)
Jeg ville sku være sur hvis jeg havde betalt for pisset..*GG* wooow
(licensen er betalt)
Avatar billede codebase Praktikant
30. november 2005 - 17:39 #4
lukker... :)