Avatar billede bmette Nybegynder
11. juli 2005 - 17:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvordan finder jeg alt jeg har søgt på

Jeg ved man kan se det i oversigten (værktøjslinien), men den er slettet. Og så fik jeg afvide at jeg kunne se det under internet indstillinger, men der kan jeg kun se hvilke sider der besøgt tilbage i juni måned.. Er der ikke andre steder hvor jeg kan se ALLE sider der er besøgt FRA JEG FIK COMPUTEREN TIL NU??
Avatar billede screem_brille Novice
11. juli 2005 - 20:17 #1
kommer an på dine indstillinger, men et noget pudsigt sted at spørge, er jo ikke relateret til TDC på nogen måde *S*
Avatar billede bmette Nybegynder
11. juli 2005 - 20:48 #2
Nej, men jeg har overhovedet ikke forstand på computere, vil bare gerne finde ´det sted på min computer, hvor jeg kan se alt jeg har søgt på siden jeg fik internet..
Avatar billede gratis Nybegynder
11. juli 2005 - 22:43 #3
I Internet Explorer klikker du på oversigts knappen (den grønne pil med uret) så åbner historie oversigten i venstre side af skærmen, hvor lang tid du ka se tilbage kommer an på hvad indstillingen er sat til at huske.Du ka ændre indstillingerne her
|Menuen Funktioner|Internet Indstillinger|Generelt|Oversigt| på knappen under Oversigt ka du ændre hvor mange dage den skal gemme historie, den er standard sat til 20 dage,det højeste den ka sættes til er 999 dage.
Avatar billede bmette Nybegynder
11. juli 2005 - 23:26 #4
Ja, det ved jeg godt, men den oversigt er blevet tømt.. Så ved jeg at man også kan se hvad der er blevet søgt på hvis man ser under internet indstillinger, men der kan jeg kun ser fra juni måned af, og så ville jeg vide om ikke der var et eller andet sted computeren gemmer ALT man søger på..???
Avatar billede gratis Nybegynder
11. juli 2005 - 23:31 #5
ikke så vidt jeg ved... men det ka være andre ved mere
Avatar billede screem_brille Novice
11. juli 2005 - 23:33 #6
er oversigten først slettet manuelt er den væk, kan ikek genskabes (uden man har en backup hvor den ikke er slettet fra)
Avatar billede bmette Nybegynder
12. juli 2005 - 09:32 #7
Okay... Tusind tak for hjælpen..
Avatar billede screem_brille Novice
12. juli 2005 - 10:57 #8
Ligger lige et svar, hvis du vil give lidt point *S*
Avatar billede bmette Nybegynder
12. juli 2005 - 11:19 #9
Har trykket på accepter, så nu håber jeg da, at du har fået pointene..
Avatar billede screem_brille Novice
12. juli 2005 - 11:24 #10
du skal lige markere et navn først, men vent lige lidt på gratis først, hvis han også gerne vil have nogle point *S*
Avatar billede gratis Nybegynder
12. juli 2005 - 11:28 #11
samler ikke på point, så dem gir du til screem_brille , go sommer ;)