Avatar billede thomzen Nybegynder
08. juli 2005 - 17:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

USB Memory Stick I/O Enhedsfejl.

Hejsa!

Jeg sidder her med en USB Stick, som melder I/O fejl, når jeg prøver at gå ind på den.
Hvis jeg kører en chkdsk på den, får jeg godt nok at vide, at de rer indhold (antal mapper, og filer, størrele og alt det der). Når jeg ser egenskaber for sticken, siger windows at filsystemet er RAW.
Er der nogle der kender et program eller en kommando der kan gendanne FAT32 filtabellen, som kørte på sticken? -Eller på anden måde få den til at virke, uden at miste dataen?
Avatar billede thomzen Nybegynder
08. juli 2005 - 17:10 #1
En Chkdsk siger følgende:

C:\Documents and Settings\Administrator>chkdsk f:
Filsystemtypen er FAT.
Der opstod en fejl under læsning af filallokeringstabellen (FAT 1).
Diskenheden Privat blev oprettet 30-06-2005 11:23.
Diskenhedens serienummer er 085E-CFC4
Kontrollerer filer og mapper...
Fil- og mappekontrollen fuldført.
Windows har kontrolleret filsystemet og fandt ingen problemer.

  133.677.056 byte samlet diskplads.
      106.496 byte i 1 skjulte filer.
        6.144 byte i 2 mapper.
  41.381.888 byte i 42 filer.
  92.182.528 byte til rådighed på disken.

        2.048 byte i hver allokeringsenhed.
      65.272 allokeringsenheder i alt på disken.
      45.011 allokeringsenheder til rådighed på disken.
Avatar billede thomzen Nybegynder
09. juli 2005 - 13:04 #2
Efter at have søgt net i lang tid, og intet svar lukker jeg spørgsmålet...