Avatar billede daque Nybegynder
08. juli 2005 - 15:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Tv out - Sort/hvid

Jeg har lidt problemer med mit Tv out.

Jeg har før haft det til at virke fint med farver, men nu er der altså kun sort/hvid på TV'et, hvilket er lidt irriterende.

Jeg har et GeForce Ti 4200 m. 128 mb ddr ram grafikkkort på min computer, hvis det kan hjælpe.

Desuden har jeg afprøvet alle de tilgængelige Tv formater, fx. G/Pal.

Så jeg står på rimelig bar bund.
Avatar billede darth-domino Nybegynder
08. juli 2005 - 16:17 #1
Hvis de TV kun understøtter PAL B (mener jeg det er), så kunne det jo være en mulighed!
Avatar billede daque Nybegynder
08. juli 2005 - 17:52 #2
Jeg har prøvet alle muligheder mht. pal!
Avatar billede hingebjerg Nybegynder
09. juli 2005 - 01:14 #3
Prøv at anskaffe et "colorfix" kabel (ca. 70 kr). Det kan til tider være det der skal til. Er ik helt klar over hvorfor og hvad det gør, men det har virket for mig et par gange
Avatar billede daque Nybegynder
13. juli 2005 - 17:05 #4
Jamen, det har jo virket med farve før... Så skal bare finde fejlen...
Avatar billede hingebjerg Nybegynder
13. juli 2005 - 17:19 #5
er det det samme fjernsyn du prøver på nu, som det har virket på før?
Avatar billede daque Nybegynder
13. juli 2005 - 17:43 #6
Ja det er det skam...
Avatar billede daque Nybegynder
16. oktober 2005 - 19:43 #7
nu virker det overhovedet ikke!
Avatar billede lojt Praktikant
05. november 2005 - 18:58 #8
Jeg har haft samme problem, prøv med programmet tv-tool det virkede for mig. Du kan finde det hvis du søger google.